Regn regn regn regn.........

Sitter o morrar o är sur...  jag som skulle ut o jogga på morgonen o sen rida båda hästarna. Då är det världens jäkla regnoväder som aldrig ger upp... okay jag är inte gjord av socker (bara nästan ;)) men har inte hunnit köpa några träningskläder för regn o det är inte varmt heller precis, vill inte bli förkyld på kuppen... så jag har suttit o väntat sen kl 7 på att det åtminstone ska bli nåt litet uppehåll för det är inte lika hemskt om det börjar regna medans man är ute, detsamma gäller ridningen, men det finns inget tråkigare än att ge sig iväg i hällregn. Inte ens duggregn är det utan ihållande jäkla hällregn!!! Bläää... har iaf beställt en löparjacka men den är ju tyvärr inte här än! :p o detdär mobilarmbandet jag köpte igår är inte vattentätt heller, de hade inget sånt. Suck. Måste nog ha det när man bor i Sverige... =/
Så vad jag fördriver tiden med nu är pannbandstillverkning o TV-tittande.. jippeey.. ska ut o måla på bordet en sväng till strax. Åh vad jag hatar regn, jag som är så väderstyrd =(
Gjorde iordning en smarrig smoothie imorse tills efter joggingen (nej inte grön!) så nu är den nya mixern invigd... o nu ringde en kvinna om soffgruppen jag annonserat men de kan ju inte hämta den heller i detta väder så de skulle avvakta med det oxå. Men hoppas hoppas de vill ha den... måste ut o röja lite i uthuset där de står, hur mkt grejer som helst där!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0