Riktigt härlig måndag

Började faktiskt med att ta sovmorgon, tro det eller ej... var svintrött igår men kom mig ändå inte isäng förrän vid 1 eller nåt... vad ska det vara så svårt att gå o lägga sig för?? Haha nåja, Homer har varit supergo o velat kela o då kommer han o trampar på mig, vet inte om det syns på bilderna men han är inte den minsta o lättaste kissen så det gör jävligt ont när han kommer o kliver på en när man försöker sova o jag vet inte hur många ggr jag har knuffat bort honom, vänligt men bestämt o bett att få sova men han har bara kommit tbax... nåja, tillslut gav han upp o lade sig o sov han med o sen var klockan nästan 9 när jag vaknade!! Wiie, lycka! ;D O solen den sken ute oxå... åt frukost i lugn o ro sen for jag ut o red hästarna, Prisse först o sen en långtur med Elsa, vi for till Sikfors idag med. Myste på i solen... men som vanligt när solen är framme här i Piteå så ska det halvstorma oxå, men man får va glad för det lilla solsken vi får... Hoppade av o gick sista ca 4 kilometrarna idag oxå, skönt =)
 
Ja sen blev det en dusch o så in till stan, hämtade ut ett par paket o skickade ett (pannband), handla o sen till kusin Jeanette. Suttit o surrat o sen for vi ut o gick en till promenad m hunden Sjunga, jätteskönt ikväll när det blåste mindre oxå.
Så nu blir det slappa resten av kvällen o mysa m kissarna... imorgonbitti blir det tidigare uppstigning o så ut o jogga på morgonen. O hoppas på sol o mindre blåst sen så man får använda nån av bikinisarna nån gång!!!
Puss å kram / Nette!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0