RunKeeper

Fullt upp här idag... o trist väder. Småregnat större delen av dagen men faktiskt, just medans jag red hästarna kom det bara några fjuttiga droppar =) Uteritt med båda, Prisse var lite "på tårna" idag o ville springa endel, så än en gång fick jag ta fast honom o påminna om detdär med att lyssna o lyda mig...  killar verkar ha lite svårt att komma ihåg detdär? ;p Elsa fick rejsa uppför sin favvobacke, fort går det där :D
Har även gjort pannband o börjat slipa mitt rumsbord... det är ju svart men eftersom jag nu tänkt byta ut alla möbler ska jag ha ett vitt, o tänkte att jag kan ju alltid prova måla om det för jag gillar själva bordet o skulle ju isf spara en slant där. Dessutom kan jag då inte ens sälja det för muppen som skruvade ihop det åt mig när jag köpte det, förstörde det... lade bordsskivan direkt på det SANDIGA golvet (sandigt pga flyttspring då :D) när han skruvade ihop det o sen när han vände på det så blev det ju typ 50 djupa repor i det.. SÅ jävla störigt!!! Så imorgon ska jag köpa målarfärg o se hur det blir att måla...
Ikväll har jag då vart ut o joggat igen (o solen kikade fram samtidigt vilket jag väl tyckte var lite onödigt hehe) o så en härlig dusch på det, precis landat i soffan o här tänker jag stanna kvar tills jag ska sova! Har ju nu även fått igång RunKeeper så nu är det lite lättare att mäta sträckor o sånt ;)
Imorgon har båda hästarna vilodag, då ska jag till Luleå o köpa mig nå löparkläder... varför jag inte gjorde det förra veckan när jag var där kan man ju undra :D
Sen ska jag in till Piteå o bjuda Anki på fika, hon fyller år idag =) Naturligtvis har jag endel ärenden på stan oxå... sen ska jag även träffa M! =))
 
Nåja, nu lite TV-slöande med kissarna innan jag kryper ner i renbäddad säng... =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0