SOL, bikini, grilla, PDOL, date?

Oj vilken underbar dag det varit! Såhär ska semestardagar vara.... underbart väder, inte ett moln på himlen på hela dagen o faktiskt inte blåst heller otroligt nog! Fast kunde inte sova inatt så var rätt trött på fm men vad gör det.... red båda hästarna; dressyr med Prisse han var väl sådär, tung o "dragig" med huvudet men annars fin. Elsa fick en kortare uteritt idag då vi vart så långt senaste dagarna. Sen kastade jag på mig en bikini o har legat o solat flera timmar dårå... fan vad najs! Älska sommar o sol...
Ja o så hade jag väl inte tänkt till PDOL (Piteås festival för dem som inte vet) egentligen, kanske en sväng på dagen lör eller nåt, men är det sånthär väder måste man ju nästan in... jag menar det är ju ändå gratis nu så man behöver ju inte göra av med mer pengar än man vill haha... dessutom är det ett par killar som surrar om att få bjuda mig på öl där (öldejter hehe) o jag har väl nästan lovat att jag kommer :D Nåja, jag for iaf snabbt in på bolaget innan de stängde så man har nåt hemma för säkerhetsskull lixom... :p
Sen var jag även tvungen handla lite mer till kvällens grillning o grejer till sånadär nyttiga smoothies som jag gör till efter träningen, sen har Jeanette varit här o så har vi grillat, mums!
Hade ju tänkt ut i blåbärsskogen oxå nångång men... hinner ju aldrig... haha jag har ju bara semester ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0