Topless i paradiset

Ännu en underbar semesterdag...
Men jisses vad trött jag var när klockan ringde imorse, jag trodde inte det var sant.... ja faktiskt så var det klockan som väckte mig, oftast brukar jag ju vara vaken när den ringer. Sovit riktigt bra inatt! Händer inte så ofta... men skönt o välbehövligt. Nåja blev då en morgonjoggingtur, fastän kl inte var mkt hade det hunnit bli jäkligt varmt o jobbigt var det.... förbättrade tiden något iaf.... kände av foten efter redan 5 minuter dock. Så nu blir det vila ett par dagar sen blir det nog ett par promenader innan jag ska köra m intervaller, får se hur det går :D
Ja sen drack jag en av mina goda nyttiga smoothies innan jag hoppade i ridkläderna. Prisse vilade idag, uteritt med Elsa o sedan hoppade jag då av o gick o ledde henne 55 min oxå.... sen var det dags för bikinin o i den har jag tillbringat resten av dagen!!!
Ja när jag red hittade jag förresten en sjujävla massa vildhallon... jag tänkte att dethär är ju rena paradiset för hallonälskare!! Grejen är ju den att jag är egentligen ingen bärplockare o är egentligen inte så himla mkt för hallon heller, MEN de är ju tydligen jättenyttiga o i många av mina smoothierecept jag hittat ska det vara just hallon. Dyrt att hålla på o köpa massa o dessutom finns det ju bara utländska att köpa i affären vilket tydligen inte ska vara så bra... så jag tänkte jag får väl plocka lite då. Så efter att ha solat mig nöjd för dagen o fått i mig middag drog jag iväg till "hallonparadiset". Fast... för den som inte visste det så är det inget skoj att vara i skogen o plocka bär när man typ har myrfobi... =/ Jag HATAR verkligen myror, tycker de är skitläskiga!!! O bits gör de ju oxå... ja o så har jag ju inte det största tålamodet plus att myggjvvlarna höll på käka opp mig så jag blev inte så jättelångvarig, men fick iaf ihop endel o ska tbax framöver... nångång... när jag får tid o lust haha (och nej, jag plockade inte hallon topless som man kanske trodde av rubriken :D ) Hade ju som sagt var tänkt plocka blåbär oxå nån dag just till mina smoothies.... ah får väl se vad det blir av det! =)
Imorron ska jag stiga upp ännu tidigare så jag får rida tidigare... tar ju flera jäkla timmar innan jag är klar med båda hästarna. Sen hoppas jag på samma väder så ska jag bättra på fräknarna ännu mer... :D
Och mest troligt blir det fest... men dem jag isf mest troligt ska festa med jobbar så det kan väl hända att nån är för trött sen... återstår att se. Nån lät iaf verkligen på, så jag hoppas det... iaf om vädret är såhär =)
Nu sitter jag o gosar med Homer som försöker slita av mig kläderna haha, det är min Homer det... ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0