Toppenhelg med toppenmänniskor!

En riktigt jäkla bra helg är nu över.... har som sagt vart på festival hela helgen, haft toppenväder o umgåtts med toppenmänniskor o helt enkelt haft en toppenhelg! Nu vet jag oxå att man kan vara på festival utan att göra av med massa pengar hehe... har blivit bjuden på allt hela helgen så det enda pengar som gått för mig är typ maten =)
 
Trött kan jag däremot säga att jag är, inte blivit mkt sömn, stöp i säng nu ikväll när jag kom hem men gick då inte ens sova fast jag var så trött när jag körde hem så jag höll på somna i bilen typ... nåja får försöka göra en tidig kväll o hoppas John Blund vill hålla mig sällskap då iaf.
Vädret skulle väl tyvärr bli sämre nu tror jag men man kan ju alltid hoppas att det blir sol iaf, dessvärre min sista semestervecka nu.... kommer fan gråta nästa söndag! :p
 
Bjuder på en bild som J tog på mig igår inne på Kittel, en väldigt glad Nette! :D Var även tvungen fota min drömbil när jag gick förbi den idag, älskar dendär blå Mustangen... så om nån nån gång skulle få för sig att de vill ge mig en bil så är det den jag vill ha!! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0