Trevlig helg

En mkt trevlig helg blev det =)
Blev ju då fest igår... jag var förbi Danne i Öjebyn o hämtade honom o sen Jonas o Anki så for vi till Petter. Även Rille dök upp lite senare. Blev väl ett par vinglas för mkt för Nette men... :D Jag Danne o Anki gick ut på Kalles, de andra for till Sjöbodan. Vi hade då riktigt skoj o dansade mkt, jag dansade t o m sönder skorna :p Den ena gick sönder sist jag var ut men jag provade limma o hoppades den skulle hålla, men nu gick den sönder igen o som sagt även den andra på samma ställe så nu fick de ett nytt hem i ett soprum i stan...
 
Idag har det mest blivit att ligga o slöa o sen gick vi å käkade på Ängeln innan jag begav mig hemåt... då messade kusin Jeanette o frågade om hon fick komma o hälsa på så då har vi suttit här o surrat, alltid lika trevligt! Nu har Homer förstås massa kärlek att ge matte när hon sovit borta... Jag brukar ju säga att jag springer som bäst dagen efter jag druckit vin men nu måste jag ju vila några dagar pga foten så kunde inte springa idag.... får se om jag tycker att jag kan fara ut imorrn. Fast känner mig rätt mörbultad i kroppen idag, gick tydligen hårt till igår :D Förhoppningsvis känns den oxå bättre imorrn =)
Hästarna ska då iaf ridas imorron o sen måste jag in till stan på ärenden, ska skicka iväg nåt pannband o har även ett par paket att hämta ut som jag glömde både i fredags o idag... seniltant! O handla käk o sånt som man oxå behöver... nåja, nu ska jag kela vidare med GosHomer!!! Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0