Vaddå ändrade helgplaner det blev... o bröstfixerad katt!

Oj vad min helg blev annorlunda än planerat...
Nåväl, jobbade ju till kl 11 ca idag, var sen o lämnade nycklar till min arbetsledare som de behöver när jag har semester =) haha o hon är ju rolig; hon sa att jag hade gått ner så mkt i vikt att jag såg ut som ett "biaffrabarn".... haha jisses vilken överdrift!! :p Sen var jag iaf o hälsade på min gamla jobbarkompis Karina, alltid lika trevligt. Fick även gå o plocka mig lite jordgubbar i hennes land, våra egna blir uppätna av någon så fort de börjar bli lite röda så nu har vi fixat nät över dem så tjuvarna inte ska kommas åt dem! En enda gubbe har jag fått själv... morr
 
Sen hem o som vanligt hade söta Homer massa kärlek han ville ge matte så efter gos m honom i soffan (o han är nog rätt bröstfixerad kissen för han håller ALLTID tassarna på mina tuttar o "kramar" dem när vi gosar, haha sötkissen) så red jag båda hästarna; med Prisse blev det både lite uteritt o lite dressyr. Men oj vad jag känner att det börjar vara dags att boka nån dressyrlektion för Linda nu, han är så bökig o stretar emot o vill inte riktigt vara med den lille mannen! :p Med Elsa blev det en uteritt... passade på att träna benen; stod i fältsits nästan hela tiden jag travade, rätt jobbigt för benen o spec på Elsa; hon är mkt jobbigare att stå i fältsits på än Prisse, vet inte om d är för att hon har mkt kortare steg eller? :D Iaf, medans jag red ringde M o berättade att han var tvungen stanna kvar i Umeå o jobba hela helgen för att de låg så mkt efter! Vaddå besviken jag blev... vi som skulle åka båt o mysa o dricka vin o mysa o äta jordgubbar o... mysa! :D MEN, då skulle han istället få ledigt hela nästa vecka o det passar ju bra eftersom jag har SEMESTER, så då får vi umgås då istället helt enkelt. Men megabesviken blev jag när han ringde kan jag ju säga, hela helgen blev ju förstörd o som jag längtat...
 
Nåja, inte mkt att göra åt. Då kom jag på att jag istället skulle ringa NRKS (en ridklubb utanför Luleå som anordnar hopptävlingar imorgon) o fråga om jag fick stå där o sälja pannbanden o grejerna som jag gör... det gick alldeles utmärkt sa trevliga Emma som jag pratade med, jag var så välkommen! Shit, helt plötsligt fick jag ju massor att göra... har inte ens nåt lämpligt bord (som ska rymmas i bilen då oxå) så var tvungen fixa ihop nåt special... o så får jag ju verkligen hoppas att det inte regnar o stormar eftersom jag inte har nåt tak över huvudet o grejerna, får lov att fixa nåt mindre partytält till framtiden. Ja sen så vill jag förstås hinna få ihop så många pannband som möjligt oxå, + att många av dem jag har gjort inte är prismärkta. Så, fullt upp här ikväll alltså o jag tvivlar att jag ens kommer gå o lägga mig nåt inatt. Men jag är ju van att inte sova så! :D
 
Så nu ska jag fortsätta pyssla o greja, o så hoppas på världens finväder imorron o mkt köpglada människor i Bensbyn!! =)
 
 

Kommentarer
Postat av: Johnny

Finns så mycket på din blogg att läsa, för att inte tala om att titta på :)
Vilket härligt leende du har med fina smala läppar, man blir på nåt sätt glad av att se det och underbart med fräknar och ditt långa vackra hår :D

2016-05-06 @ 01:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0