Ajaj

Aldrig blev det då helg, säger jag... :D haha nåja, måndag iaf avklarad. Sovit skitdåligt så har vart riktigt trött idag... dessutom hade jag ont i benen igår o ännu värre imorse så bestämde mig för att hoppa över joggingen någon dag... får se hur d känns imorron, kanske kan ta en promenad iaf. Men ännu värre är då mina skavsår, skorna jag haft när jag jobbat idag har skavt precis på dem så fastän jag haft plåster har det vart en pina... ajaj!
Lade mig o vilade en liten stund när jag kom hem, sen ridit Elsa... har ju vart regnigt o åska större delen av dagen men faktiskt uppehåll när jag red iaf. Sen pysslat m Prisseman o klämt m visitertång på hovarna, han verkade bara regera på en nu iaf...
Ja alltså ingen joggingtur idag då men har jobbat m pannband då ist, har inte så mkt tid för det numera :D
På tal om helg så har jag då ingen lust att fara på firmafest på fredag.. d fanns något annat jag hellre hade gjort... ;) men nu måste jag ju fara, de har ju bokat hotellrum o allt så. Nåja, kanske kan bli kul, vem vet...
 
Bilder, jag från morgonen o blöt Elsa som vill in från hagen... trött ser hon oxå ut :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0