Beställningar o bikini

Gick inte så bra att sova inatt heller.. suck vad less jag är. Nåja, for o började jobba tidigare då det går ju bra måndagar iaf... o slutade då alltså tidigare. Var soligt o fint hela dagen så jag slängde mig i bikinin o intog solstolen o vad händer.... jo typ 5 min senare kommer massa stora moln o halvstorm. Jaha, bara gå in då...
En ridtur på Elsa oxå, o så skulle ju hovslagaren komma ikväll men ringde o frågade om vi kunde skjuta upp det till onsdag.
Har även fått några pannbandsbeställningar så gjort ett färdigt ikväll. 
Funderar på att ta ledigt nån timme på fredag o åka till Ikea, är ju några saker jag hade behövt till nya lägenheten men hade inte tänkt dit ännu egentligen men nu har de ju sommarrea så kanske kan löna sig att åka nu istället =)
Bilder; jag på jobb o pållarna på betet =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0