Bikinibabe o godaste gubben =)

Sådärja då var snart jobbveckan över... torsdagar är rätt tunga o fullt upp för mig men SEN är jag iaf ledig 3 dagar!! :D Hoppas på finväder så man får bättra på fräknarna lite :p Fick ju faktiskt göra det idag en stund; som vanligt blev det inte så mkt sova så for o började jobba riktigt tidigt o slutade alltså riktigt tidigt... hann med 2 timmar i solstolen innan det blev lite molnigt så då käkade jag middag o sen kom hovis o slog fast skorna på Prisseman. Däremot vet jag inte om de kommer sitta kvar för han har ju så dålig kvalla på fossingarna så de har gått sönder rätt mkt, o han ville ju inte verka honom nåt nu utan filade bara ner dem lite. Nåväl, återstår att se.
Sen hade jag tänkt ut o rida Elsa men jag var så grymt jäkla trött så orkade bara inte... gick o lade mig o vilade en liten stund ist... blev väl ca en kvarts sömn på den dryga timmen jag låg. Känns som att jag skulle behövt sova en vecka för att vakna ur denna dvala... får väl ägna helgen åt att göra mitt bästa för att sova helt enkelt... lät väl kul eller? :D
Möjligtvis att jag kan våga mig ut på nån joggingtur oxå till helgen, foten är bättre nu men iofs inte helt bra... får se om jag törs helt enkelt eller om jag är klok o väntar ett par dagar till =/
 
Har även ätit världens godaste jordgubbe idag; den allra första från egeninköpta jordgubbsplantorna.... MUMS sa jag då!! :D
 
Men nu ska jag fortsätta lite m pannbandsbeställningarna o sen måste jag kolla vad d egentligen är jag tänkte köpa på Ikeabesöket på fredag =)
 
Bilder; bikinibabe, finaste hästarna glada på betet o godaste gubben! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0