Cykeltur i regn

Idag var det lite bättre fart på tanten :D Sovit hyfsat faktiskt så varit lite piggare idag... var o midsommarhandlade efter jobbet, oj var trevligt d ska bli ser verkligen fram emot helgen! =) endel saker ville jag ju dock inte handla idag så får hoppas det går få tag på på torsdag... som t ex jordgubbar... våra egna hinner nog tyvärr inte bli färdiga :p
Blev oxå att sola även idag... sen ut en liten sväng m Elsa o så på det en 55 min cykeltur (delvis i regn förstås...) för att spara på foten men den verkar fan inte gilla cykling heller? Åh vad störigt, är d verkligen meningen att jag bara ska sitta i soffan o plufsa ut eller? =(
Nu har jag iaf världens goaste Homer i knät o kikar på Hart of Dixie... tror jag ska försöka göra en tidig kväll oxå för lite trött är jag allt :D
 
Bilder; omogna gubbar, jag på jobb o jag redo för cykeltur =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0