Firmafest

Ingen blogguppdatering igår, jag hann fan inte... :D Hade ju då firmafest i Brändön i Luleå, började m att dela in oss i lag o hade lite tävlingar, mitt lag vann förstås ;) Sen käkade vi o drack o umgicks... jag drack inte så mkt, ist studerade man de andra som drack mer.. man får se o höra rätt mkt då kan jag säga! Inget jag nämner här dock... :D
 
Inte det minsta bakis idag då jag som sagt var rätt skötsam igår... gjorde lite lunch när jag kom hem, for sen ut på en ridtur m Elsa o sen hade Homer massa kärlek att ge mig, han tycker ju att matte är borta alldeles för mkt... sen ut på en joggingtur men dessvärre är jag inte bra i foten än =( Har iaf bestämt mig att på måndag ska jag in o köpa nya pjucks, hoppas bara att det finns några bra som jag ändå inte behöver ruinera mig på =/ Jag ska ju ha råd m midsommar oxå :D
Har även hunnit med att pyssla lite m pannbanden så riktigt effektiv trots dagen efter!
 
 
Min snygging har spanat in nåt
 
Elsa lite skeptisk, hon tror nog att jag tänkt tvinga ner henne nedför stupet ;)
 
Homergoooos! =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0