Fredag =)

En rätt effektiv fredag blev det faktiskt =) Åkte ju då iväg till Ikea på morgonen o naturligtvis blir man ju borta några timmar fastän jag egentligen tyckte det gick fort :D Åkte vid 8 så var ju där ungefär när de öppnade o hemma strax före 3... Hursomhelst, jag bestämde mig idag att jag när jag flyttar till lägenheten ska köpa (förutom bokhyllor o div grejer som jag köpte idag) ny soffa, nytt rumsbord, TV, TV-bänk... ev nån hallmöbel... o några hyllor som jag glömde idag... samt att jag nog tyvärr åker på att köpa ny dator (laptop) snart oxå... så det är en hel del pengar som måste ut. Hm, vart jag då ska få dem från ;) Har jag tur kanske jag får nån krona för gamla soffgruppen iaf... o så ska jag även putsa upp o försöka sälja Elsas hoppsadel för nu har hon hoppat färdigt lillhästen =) Har ju div andra hästgrejer jag har ute på försäljning oxå men d går trögt sälja... hoppas Grans (el Piteå Rid o Körsällskap som de heter nu) anordnar en till hästloppis snart för den senaste de hade i våras fick jag ihop en fin slant på =))
Ja o så har jag sålt (iaf kommit överens m honom) min gamla avställda Opel till M för en femhundring :D
 
Sen så håller jag ju på m pannbandsbeställningar för fullt, en kvinna som tidigare beställt 4 st har nu beställt 5 st till... borde ju betyda att hon är rätt så nöjd med dem iaf! :D Känns toppen att få in lite pengar där oxå efter alla utgifter...
 
Nåväl. Ridit Elsa ikväll, jättehärligt väder... sen tömkörde jag Prisse o eftersom min fot kändes helt bra idag tog jag en promenad efter det... tänkte mjukstarta nu... men kunde inte hålla mig från att jogga lite litegrann oxå ;D Känns den bra nu efter detta så blir det en joggingtur på söndag =) Såg förresten en räv idag; såg jätteofta sådana förut när jag red men nu är det massor med år sen... men idag kom den travandes rakt mot mig på vägen men jag såg tydligen väldigt farlig ut så det blev snabb flykt när han såg mig =)
 
Ah på tal om utgifter förresten... jag har ju då dedär joggingskorna som jag måste köpa nu oxå när jag börjar komma igång igen, + att de borde ringa nu i veckan om hängsmycket jag lämnade in för att få ny ögla på det vilket ju skulle gå på otroliga 1700 kronor... jaja utgifter har man då så det räcker! :p
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0