Härlig lördag =)

Ännu en fullspäckad dag är till ända... men vilken härlig dag det varit! =) Började alltså med att åka till Kåge o kolla på hopptävling. Soligt o fint hela dagen o blåste alldeles lagomt ljumma vindar, superhärligt! Passade på att ta en joggingtur under sista pausen oxå för skulle ju inte hinna det sen så det passade ju bra... men varmt var det! Notera att på bilden jag tog då; den högröda ansiktsfärgen beror förstås på solen o inte den dåliga kondisen... ;)
Sedan hemfärd för att motionera båda djuren, sen hopp in i duschen o så fixa iordning allt för grillningen... haft en jättetrevlig kväll, fick blommor oxå av gästerna =) Tajmade det dessutom så bra så att efter vi ätit klart började det regna lite... behövs ju faktiskt regn nu efter allt finväder... får se om det regnar imorron, är meningen vi ska till ryttarföreningen o måla klubbstugan då men om det regnar får vi ju skjuta på det. Men först ska jag ut o rida m kusin Jeanette på morgonen iaf, vare sej det regnar eller inte. Vi är ju inte gjorda av socker... fast man kanske kan tro det ;) Vi får hoppas på finväder imorron oxå dock, inatt kan det ju få regna bara det klarnar upp sen så :D
Prisse har fått inviga det nya tränset jag råkades klicka hem åt honom häromveckan... som om han behövde ett nytt då... dessutom vill jag inte ha nosgrimman el pannbandet så dem ska jag sälja o så köpa en annan nosgrimma... pannband har jag ju lixom så det räcker o blir över :D
Nåja, det var en snabb uppdatering iaf, måste även tillägga att det är jättekul att så många följer min blogg!! =)
Kram / Nette
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0