Härliga lördag

Passar på att göra en snabb blogguppdatering nu eftersom jag inte kommer ha tid senare...
Fick bli en morgonjoggingtur idag, men kände fort att nog föredrar jag kvällstid..! =/ Förresten en positiv sak när jag joggar är ju att jag håller på tappa byxorna varje gång för att de börjar bli för stora, kul men jobbigt o dra upp dem hela tiden :D De flesta joggingbrallor jag har är samma storlek o modell men olika färger... får nog köpa några nya såna oxå så jag slipper tappa brallorna efter vägen! ;) Sen var jag tvungen lägga mig på soffan o dö lite o då blev jag överfallen av världens keligaste Homer :D
Nåja, sen blev d en dusch o lite käk o nu ska jag göra mig lite snygg för en shoppingtur m Anki, sen blir jag kvar där o så göra mig mkt snygg isf för kvällens festligheter :D Förfest blir nog hos Petter innan vi drar till Boden...
Fick förresten ett sms från syrran där hon undrade vilka jag skulle dit med o tyckte inte att jag kunde utelämna sånt från bloggen! :D Då passade jag på att skälla på henne, för senaste åren har jag varit hos dem o firat midsommar o grillat o sånt mys o tagit det lugnt, men i år åker de utomlands över midsommar så jag frågade hur hon kunde lämna lillsyrran i sticket sådär... skämmes ska hon!! ;)
Emma ville förresten rida Elsa idag o Prisse vilar ju pga fossingarna så pållarna klarar sig utan mig idag =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0