Helgen

Men sådär då var även denna helg över... de går så satans fort!! =(
Gårkvällen var väl inte sådär jättekul... väldigt lite folk på Farmen... många visste nog inte ens att d var premiär igår. Lyckades iaf tappa bort alla jag kände en lång stund där o då det är så stort var det inte det lättaste att hitta igen nån heller... o kallt som satan ute!!  På bussen träffade vi iaf några jättetrevliga söta tjejer som vi festade med.
 
Idag har jag varit TRÖTT, så trött... inte mått så himla dåligt men jävlat tröttast. Gick o käkade m kompisarna innan jag körde hem på em, sen gick jag o lade mig igen :D Orkade knappt ut på joggingrundan ikväll men tvingade mig ut iaf som tur var... men har blodiga skavsår av nya skorna jag köpte igår (lämnade ju tebax dem jag köpte i fredags o köpte ett annat par igår), hade dem bara när vi gick o käkade idag så gick väl 15-20 min m dem o hann bli blodig på den korta biten... kul =/
 
Nåväl, nu väntar en dusch o sängen... bilder från igår, hungriga hästar som väntar på kvällsmaten ikväll + en bild från joggingturen ikväll, dock inte på mig :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0