Ledig fredag = IKEA

Så då har halva jobbveckan gått :D Jag tog ledigt hela fredagen för att åka till Ikea. Hade ju bara tänkt ta ledigt nån timme men då kommer jag ju inte hem förrän på kvällen ju. Lördan vill jag inte offra för då går ju halva helgen bort... o tänk om det skulle vara bra väder tillochmed?? :D Sen så är jag ju grymt jäkla jobbless så en extra ledig dag såhär en vecka före semestern känns lixom helt okay :D Ev ska M följa med mig eller så följer morsan... man vill ju som inte fara själv... kusinen som jag brukar fara dit med var dit förra veckan med sitt jobb så hon ville inte.
 
Efter jobbet hade jag lite ärenden (haha tro det eller ej...) var bl a in på bolaget o ökade ut mitt "förråd" lite... skadar ju aldrig att vara förberedd inför sommaren ;)
Sen hann jag även med en träff med M :D
 
Ikväll har jag tömkört den grå, Elsa har vilat. Hovslagaren ringde ju igår o bad att få komma imorgon istället så nu hoppas jag att han kommer då... känns som att det verkligen börjar vara dags att få på honom pjucksen nu... då får han vila imorgon tänkte jag o sen rider jag lite torsdag var planen. Då är han inte riden på nästan 4 veckor så vi får väl se om det blir nåt bus =)
 
Nu ska jag fortsätta med mina pannbandsbeställningar en stund, så trött så ögonen går i kors för blev inte mkt sova inatt heller... snart måste jag se till att få nå sömntabletter om det fortsätter såhär. Men en liten stund ska jag nog orka =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0