Ledig!!

Jahaja onsdagkväll, o ledig imorron... fan va najs!! Ska verkligen försöka sova ut.. men det brukar ju gå sådär ;)
Idag jobbade jag in litegrann som jag eg ska göra på fredag för att få ännu kortare dag då... de flesta verkar ju tagit ledigt men inte jag =/ Nåja, jobbar bara 6-11 ca så det är ju skönt. Sen hade jag en massa ärenden... ridit ut Elsa när jag kom hem o sen en joggingtur. Jag tänkte på facebookstatusar man brukar se....; "11,7 km på lätta ben..."  Hm jag skulle mer få skriva typ "5,3 km på jävligt tunga ben" =/ Undrar när det ska börja gå lätt egentligen?? Nåja, jag kommer mig ju ut iaf fastän det tar emot, så nån gång blir det väl lättare förhoppningsvis :D Min arbetsledare sa förresten igår när jag träffade henne att hon tyckte jag blivit smalare. Nåja vet jag väl inte om jag tycker men d är väl bra om nån tycker sig se det iaf :D
Nu har jag fått min dagliga dos Homergos oxå så nu blir det hopp in i duschen sen ska jag hälsa på Håkan. Imorron hoppas jag på finväder förstås när man är ledig =)
 
Dagens bilder: Jag på jobbet imorse, jag o Elsa i stallet + hästarna i hagen när jag joggade förbi dem ikväll =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0