Mera AJ!!

Landat i soffan för kvällen...
Gått hyfsat jobba men torsdagar är alltid stressiga... efter jobbet fick jag fördriva tiden på stan en timme för sen hade jag en snabb men mysig date med M när han slutade jobbet :D
Sen hem o slänga i sej nåt käk, betala lite räkningar o så kom kusin Jeanette hit så gick vi på en 1½ timmes rask promenad m hunden Sjunga. Så trevligt med sällskap för ovanlighets skull! =) Min fot är fortfarande ond så jag tänkte att det fick räcka m en promenad idag men den blev då värre bara av det... suck får nog vänta tills den blir helt bra innan jag ger mig ut nästa gång =( o så måste jag iväg o köpa dedär skorna som jag tänkt ett tag nu...
 
Fick faktiskt sova hyfsat inatt så jag tror jag kör på samma linje ikväll, försöker komma mig isäng före 22 för alarmet ringer ju 4.15 även imorron... Jobbar bara till 11 eftersom jag börjar tidigt o har jobbat in lite redan, SÅ skönt!! Dessvärre har de ju pratat om regn hela helgen, men man slipper iaf jobba... + att det händer endel trevliga saker ändå =)
 
Nu en dusch, lite TV-mys m Homer sen SOVA (förhoppningsvis) Kram!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0