Mjukglass

Dethär visade sig bli en riktigt trevlig dag ändå...
Jobbat som vanligt, sovit jävligt dåligt inatt oxå så har vart rätt trött men men. Lite ärenden efter jobbet, bl a köpa massa skavsårsplåster för jag har väldigt ont i de stora jag fick av nyskorna.. fy fasen... få se då, vad hände mer? Jojustdet, träffade en charmig kille som bjöd på mjukglass ;)
Har även hunnit med att göra ett pannband o så en joggingtur eftersom jag inte hade ont i benen idag, på med lite Compeed på skavsåren oxå så var man ju som ny ;)
 
Nåväl, nu har jag endel att fixa innan sängen, hoppas på lite sömn inatt så man orkar va som människa imorron... ska även jobba in fredagens trappor så jag får sluta tidigare på fredag. Hade väl tänkt hinna rida o sånt innan jag åker till Luleå
 
haha idag ville jag ta en söt bild m mig o Homer men katter är ju som de är... det ska bara kelas när DE vill, så han är en smula motstridig! ;) Sen en bild från dagens joggingtur oxå..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0