Noll kondis o svintohår...

Idag kan jag inte skryta med att ha gjort så jäkla mkt nytta efter jobbet tyvärr :D Skulle rida Prisse men dessvärre visade han sig vara halt så det blev inget av det... o morsan står för Elsas motion måndagar. Jag hade ju tänkt vila från joggingen idag men eftersom det inte blev ngn ridning o jag dessutom åt plättar till middag, flottigt värre, så var jag som tvungen ut på en tur iaf! :D Bild från det... dessvärre kan jag inte skylla dagens röda ansiktsfärg på solen eftersom den var osynlig ikväll men vafan, bjuder på att jag har noll kondis! ;)
Har även gjort ett pannband... men där tog dagens "nyttigheter" slut!
Ja o så är jag så irriterad, var ju in hos frissan en dag förra veckan o köpte hårspray, har ju som "mitt" Osis som jag haft i flera år, rätt dyrt men bra... provat nåt annat märke nån gång när de inte haft det hemma men inget jag gillat. Nu frågade expediten om jag inte ville prova en annan sort som hon tyckte var likvärdig m Osis men mkt billigare. Jaja tänkte jag o köpte det då... använde det igår men den flaskan åker då tillbaka kan jag säga! Usch o fy, allt hår klibbade ihop, jag ser typ ut som Svinto på skallen!! =/ Hon sa oxå att jag fick lämna tebax flaskan om jag ville o det måste jag, vägrar använda det nåtmer! Goldwell heter det, så ni vet om ni vill ha ett värdelöst hårspray! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0