Partybabe o GRYMT imponerad av mig själv!!! :D

Satan i gatan vad jag imponerade på mig själv ikväll!! Varit ut o joggat just, första gången på 2 veckor då pga att jag fick ont i foten... o som jag orkade mkt alltså! Har ALDRIG orkat jogga så långt utan kortare"gåpauser", drygt FEM (5) ggr längre än förut!! Vete 17 vart jag fick energin från... eller det var nog pussarna från M som gjorde det ;)

Nåväl, blev ju ingen blogguppdatering igår som de uppmärksamma nog märkte :D Steg upp före 6, gick som vanligt inte så bra att sova så då steg jag upp o jobbade m pannbanden. Sen red jag båda hästarna, o jag kan ju säga att Prisseman denna gång var tittig o svamlig o verkade glömt bort detdär med att man alltid ska lyssna på o lyda sin matte :D Sen fortsatte jag m pannbanden, fick en hel del gjort där igår =) Sen var jag ut o fotade soffan o sånt jag tänkt försöka sälja, o så blev det en oplanerad krogsväng med "gänget". Riktigt trevligt var det =)

Idag skulle jag, Anki Jonas o Petter på kyrkmarknaden men ist for jag på en liten snabbdate med M, han åkte ju till Umeå på jobb ikväll så vi ville träffas innan =) sen mötte jag upp de andra på marknaden o köpte kryddor bara, det var ju för dem jag ville dit... sen kom de på att vi skulle till Fiskecampingen i Jävre o käka. Jag hade faktiskt aldrig varit där tidigare =) Riktigt mysigt o fint, o vädret var ju toppen så vi blev kvar där hela eftermiddagen, jag kom hem vid 6 ikväll... då blev det ut på en mystur med Elsa, efter att först ha fått massa kärlek av Homer i soffan :D O på det då joggingturen som jag är grymt nöjd med!! Men det känns i benen kan jag säga ;)

Och vad jag längtar tills nästa helg... dels för att jag ju då får SEMESTER, som den är efterlängtad, o så ska M sjösätta båten o så ska vi ut o mysa =) Hoppas hoppas det är finväder då oxå!

 

Bilder; partybabe, skål o Fiskecamping =)

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0