Prisse frisk? Men inte jag...

Sådärja snart helg!! :D  Naturligtvis blev det ingen tidig kväll igår som jag hade tänkt... nåja. Sova kan man göra i graven... :p Gått bra jobba idag (trött blir jag ju inte förrän jag kommer hem :D), sen hade jag en massa ärenden som vanligt... var bl a in på Apoteket o köpte Voltaren, jag blir ju bara  sämre i foten. Springer ju omkring på den hela dagarna genom jobbet så... vad less jag är. Nu värker den ju även när jag inte ens går på den, plus att det har spridit sig =/ Men, om jag nu försöker att inte gå så jäkla mkt i helgen då får jag väl hoppas det blir bra.
På tal om fötter så klämde jag Prisseman m tången ikväll o nu tyckte jag inte han reagerade nåt... så min plan var väl nu att han får gå barfota över helgen o kanske tömköra honom ett par ggr o så försöka få hit hovis på måndag sen sätta igång honom lite lugnt.
Var ut på en mysig ridtur m Elsa oxå ikväll, men nog blir hon mer o mer snubblig lilla damen... hon har alltid varit snubblig men mer nu. Men är man 20 år så får man väl kanske vara d?
Nåja. Imorron jobb då, min längsta dag dessutom. Sen har jag ärenden, tro det eller ej :D haha men ska ju försöka få tag på nå jordgubbar o sånt jag inte ville köpa tidigare i veckan. Bara hålla tummarna, jordgubbar hör ju som till midsommar... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0