Prisse igång o Nytt rekord igen =)

Så var det då äntligen helg!! :D Som jag har längtat... o nu kan man verkligen säga att nedräkningen till semestern startat; 5 arbetsdagar kvar...
 
Inatt kikade John Blund faktiskt förbi tro det eller ej, sov riktigt hyfsat... men då är det ju en fördel om man kommer sig i säng före kl 23 när man stiger upp 4 :p Så jag ska flirta med honom ikväll oxå, tänkte locka med att sova sked så får vi se vad han säger!
 
Kusin Jeanette var förbi o hälsade på ikväll o så har jag ridit båda hästarna. Prisseman har som sagt stått nu i närmare 4 veckor, det blev en lång ofrivillig semester för hans del... tror faktiskt han tyckte det var kul att få komma ut o röra på sig igen. Väldigt pigg o glad men snäll =) Han är ju som oftast bekväm av sig o försöker komma undan arbete vanligtvis men jag tror faktiskt han känt sig bortglömd nu senaste veckorna, det har verkat så på honom. Så nu ska det bli kul att få komma igång med honom igen o hoppas hoppas att hans skador är över nu... har vart många olika saker nu sen i höstas så nu räcker det verkligen!!
 
Igår slog jag förresten nytt rekord igen, i antalet bloggbesökare! Trevligt :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0