Skäll o smärta

Nu har jag knappt sovit nåt på flera nätter så börjar va riktigt jäkla trött måste jag säga... ska försöka komma mig isäng före 22 ikväll o hoppas, HOPPAS att vändningen kommer nu o jag sover som en stock till 4.15 när klockan ringer!! ;)
Dessutom, hade ju inte ont i benen längre igår men däremot foten men joggade ju iaf, inget bättre i den idag kan jag ju säga. Så då fick jag lite "skäll" idag att när man inte är van ska man inte jogga mer än max varannan dag, just för att annars får man ont. Suck. Jag vill ju att det ska hända nåt =( Är ju så kul när man ser att det ger resultat. Nåja, får göra extra många sit-ups ist. Vill ju vara smal o fin till midsommardejten ;)
Så, idag ingen jogging alltså. Red Elsa efter jobbet, sen har jag väl inte gjort så mkt mer än duschat o käkat :D Tänkte kolla kvällens avsnitt av Chicago Fire på datorn ist för att kunna komma mig i säng tidigare... hm eller ja nu var det ju osett om jag gör det fördet men ska iaf försöka!
Nu ska jag natta hästarna o även klämma i Prisses hovar för å se om han regerar nåt... han har sprungit som en tok på betet idag (han har rätt mkt överskottsenergi nu!!) men jag har då inte sett nån orenhet så hoppas att han börjar vara okay nu... är han det ska jag kolla om hovslagaren har tid komma hit imorron o slå fast skorna, han har så dåliga hovar så de går sönder så mkt när han är barfota.... annars var det prat om att måla klubbstugan oxå imorron då det regnade när vi skulle göra det, får se hur det blir
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0