Söndag

Så då var midsommar oxå över... hade det riktigt trevligt, synd bara att det inte var bättre väder. Regnade inte fredag men mulet o kallt utav tusan... lördag regnade det av bara den däremot, vi passade på att bada på äventyrsbadet under dagen. Kvällen blev en riktig slapparkväll...
Idag tömkörde jag Prisse på morgonkvisten o sen ut o red Elsa 1½ timme ca, bl a klättrade i ett sandtag. Mys =)
Morsan bjöd på gomiddag idag, hon har stått vid spisen hela jäkla dagen... Syrrans äldsta son o hans tjej, de bor i Sthlm, är i Piteå på besök så det var värsta middagen för deras skull o så fick jag vara med på ett hörn :D Faringlaserad fläskfile´, Prosciuttolindad kycklingfile´, hemgjord potstissallad + klyftpotatis, jäkligt gott var det. Synd bara att jag inte kan jogga bort det nu pga foten... :p
Nu ska jag åka till min kusin strax med presenter o gratta henne i efterskott. Skithärligt väder ikväll så funderar på om jag kanske ska våga mig på en liten promenad sen iaf eller om det blir döden för foten... nåja får se hur d känns.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0