Trampa cykel

Denna dag började med strålande sol o helt molnfritt, så jag tänkte att jag "gör bort" hästarna på fm så kan jag slänga på mig bikinin o pressa i solstolen några timmar... började med att klämma Prisseman i hovarna med visitertången men han verkade FORTFARANDE reagera lite vä fram... =/ Tömkörde honom iaf litegrann o jag såg då absolut inget orent i steget iaf.. sen for jag ut på en mystur med fina Elsa. Dessvärre kom det rätt stora moln o störde, o precis när jag ridit klart kom det lite regn... blev inge bikini idag m a o.
Dessutom har jag ju skitont i foten så för att få röra nåt på mig (kan absolut inte jogga som den är nu o gå gör ju oxå ont..) dammade jag av min gamla cykel... hahah den är inte använd på typ 13 år kan jag säga... fick börja med att knipsa av låset för naturligtvis var den låst oxå... o vem vet var den nyckeln är efter alla dessa år?! :D Nåja en avspolning med vattenslangen, lite service sen trampade jag iväg till kusin Jeanette o grattade henne som fyllde år idag (29 eller hur var d nu..?) =) Fort blev jag ju påmind om att det finns bara en vind när man cyklar o det är motvind... :D men jag kan säga att på hemvägen trampade jag 6 minuter snabbare, trots mer uppför då.. fast mindre motvind ist =)
Efter en riktigt gomiddag tillagad av min kära mor, o en dusch senare tänkte jag att jag skulle få till nåt nytt kort på mig, det var ett tag sen jag fotade annat än stallbilder/joggingbilder haha.
Nåväl, nu renbädda sängen o hoppas jag kan sova inatt, natten till idag gick det inte så bra tyvärr...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0