Världens bästa Petter :D

Sådärja, då var en jäkligt härlig nationaldag till ända! Lyckades faktiskt med att sova ut rätt bra imorse, o sen har jag vart ute sen kl 11... legat o pressat i nr 2 av de nya bikinisarna heela dagen, o på eftermiddan kom världens bästa Petter o fixade o trixade med min gamla trötta dator... han kan göra underverk minsann! :D Vi satt ute i solen tills strax efter halv 7 ikväll... sen har jag vart ut på min joggingrunda o så landat i soffan för lite gos med Homerkissen... bara en dusch nu då o lite TV för att varva ner sen e man klar för sängen :D Uppstigning 4.20 för jobb i ca 5 timmar, hoppas på lika härligt väder imorron förstås så man får lite sol på sig då oxå =) Fast tänkte på stan o leta några fina sommarpartypjucks oxå... har alldeles för lite sådana... helst ska man ju klara av att dansa i dem oxå några timmar utan att fötterna dör :D
Förresten vet inte om jag inbillade mig men kändes som att benen inte var riktigt lika tunga under turen ikväll, kanske var en engångskänsla men hoppas inte ;)
Såhär trevligt sällskap hade jag en stund under solningen =)
 
Världens bästa Petter fixar med min dator =)
 
O såhär underbart ser det ut där jag brukar springa på kvällarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0