Western Farm! =)

Phu, jamen sådärja då var det HELG igen!! =) Jobbade ju på fm men blev klar redan till kvart i 11, det var så lite folk som jobbade på "mina ställen" så det gick lite fortare... inte mig emot... sen var jag på stan o gjorde av med massa pengar igen =/ Köpte ett par snygga skor men måste lämna tebax dem för när jag gått i dem lite kände jag att de var för stora så jag började vricka fötterna, definitivt inget att dansa omkring i efter några vinglas alltså... de fanns inte i min storlek o vid första provningen kändes en storlek större riktigt bra men som sagt jag märkte snabbt att de tyvärr var för stora ändå... synd för de var så snygga =( Så köpte jag ett par jeans o var även in på Guldfynd m ett hängsmycke som jag vill få lagat... ett jättefint guldhjärta fyllt med Safirer som jag fick för 21 år sen (ja alltså när jag var rätt nyfödd... hrm, eller... ;)) men det har legat i en låda rätt många år för att öglan där kedjan ska gå genom nötts av... men jag gillar ju detdär hjärtat det är SÅ fint så jag tänkte jag skulle gå in o få det lagat. Höll på smälla av när hon kollade upp vad det skulle kosta.... 1700 spänn!! Ja, sjuttonhundra.... OMG, för att löda en liten jävla ögla?? Nåja... jag har ju ingen nytta av att ha det liggandes i en låda i 20 år till så jag lämnade in det iaf. Skulle dessutom ta ca 3 veckor! Bra service... eh
 
Ja o så var det ju soligt o fint väder så direkt jag kom hem kastade jag mig i bikinin men se då gick solen i moln minsann... blev inge solande idag alltså =(
En ridtur på lilla Elsa sen o efter det en joggingtur bland myggen... sataniperkele va myggjävlar det är!! Det gäller att inte stanna upp för då blir man uppäten! :p Senaste 3 kvällarna när jag joggat har jag flåsat så mkt att jag svalt myggor, ikväll höll jag dessutom på att svälja en fjäril! :D Nåja, nu när jag kom tebax från turen så unnade jag mig lite jordgubbar o... grädde.. måste ju ha lite grädde till... får göra extra många sit-ups ikväll ;)
 
Ja o imorron far jag in till stan på dagen o knallar runt m Anki, bl a lämna tebax dojjorna då o leta några andra... skulle även behövt nån ny partytop men finns ju inget fint i stan =/ Sen stannar jag kvar där för på kvällen är vi ett gäng som ska åka till Western farm, SÅ skoj det ska bli!! http://westernfarm.se/
O hoppas ju verkligen det blir fint väder... nu precis när jag kom hem från joggingturen började det regna här, bara det inte gör det imorron!!
Nästa helg ska jag förresten på firmafest i Luleå oxå... blir att bo på hotell då oxå, de hyr rum åt oss Pitebor eftersom vi alltid är i Luleå. Eller jag brukar inte ens fara på våra firmafester men denna gång ska jag faktiskt åka, så hoppas det blir kul då :p Mkt festande nu men vafan... det är ju sommar o man är singel så ;)
 
Bilder: Imorse på jobbet, på joggingturen + kvällens godis! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0