ZzzzzZZzzzzZZZzZZzzzzz...

Nej det blev inte mkt sova inatt heller... mellan 23.30-03 hade jag hunnit vakna 5-6 ggr o sen blev jag less då jag kände att jag ändå inte kunde somna om igen så jag steg upp där vid 3 o for o jobbade tidigare ist. Var inget trött under dagen så det gick helt okay o så slutade jag ju tidigare då oxå... var tvungen fara o lägga mig i solariet, det var ju nån som tyckte att jag skulle ha klänning på midsommar o med dethär vädret går det ju inte få nån färg utomhus så för att inte skrämma ihjäl stackaren måste jag ju fusksola ;) (blev nån dag förra veckan oxå)
Däremot blir jag ju aldrig så trött som när jag sätter mig i bilen, så även idag.... hem o käka lite middag o sen stöp jag i säng, men det värsta med att vila middag är ju att jag är som en levande död resten av kvällen sen o kan antagligen inte sova inatt heller... =/ Så jag måste motvilligt erkänna att idag blev en riktig slöardag... känns inte riktigt bra! Sätter mig nog o knåpar ihop ett pannband så har jag gjort nån nytta iaf :D Har även fått ett par beställningar på sådana o måste beställa fler stenar...
Hade ju tänkt fara o köpa joggingskor idag men orkade inte, har ändå så himla ont i foten att jag antar att jag måste skippa joggingen hela veckan för att bli bra... blir ju inte bättre av att gå på den hela dagarna heller =(
 
Ringde även veterinären för att rådfråga om hur jag ska göra med Prisse som fortfarande verkar öm i en hov... hon bad att få ringa Benka som tydligen är en väldigt bra hovslagare o be honom komma hit o kolla på honom men hon hade inte fått tag på honom men lämnat medd om att han skulle höra av sig till mig så jag får väl vänta o se då...
 
Bilder; tur att goskissarna håller mig sällskap när jag ligger vaken, de är sååå keliga sötnosarna... även bild på mig från igår + mig o Elsa igår
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0