1 ny bikini, 2 nya bikinisar..?

Det finns inte så många artiga, trevliga hjälpsamma killar, därför blir man nästan småchockad när man råkas träffa på någon... men detta händer ändå någon gång då o då, dock på tok för sällan så man blir nästan väldigt förvånad när det händer! :D Synd... tänk på det killar! ;)
På tal om något annat så glömde jag säga igår att jag fick en kontorsstol av chefen till en av mina kunder... jättefin, o såna är ju inte billiga! Jag har gått o letat just en sån så det var ju helt perfekt =) De hade fått ett kontrakt värt 22 mille tydligen så han var på väldigt bra humör! :D
Idag efter jobbet shoppade jag lös en hel del... mkt pengar gick det! Tyckte ju det var dags att köpa en ny bikini, men hittade faktiskt 2 som jag fastnade för så båda 2 följde med hem... 2 färgglada saker i olika modeller, man kan tro att jag vill synas..! haha, bild på dem kommer... fast inte med mig i idag ;)  Enligt väderprognoserna skulle det väl vara minst lika varmt imorron som idag så då får jag nog inviga en av dem, passar ju bra att ha kortdag o sluta vid 12! :D Köpte även hårspray, parfym o diverse smink, alltså "måstehagrejer" ;) Bla ett läppstift o läppenna... jag som aldrig nånsin använder läppstift o har redan flera liggandes men, nu tyckte jag minsann att jag behövde detta, haha... handlade även inför helgens grillning =)
 
Hovis har oxå vart här ikväll, äntligen... sen fick hästarna ut o springa lite i hagen o så har jag precis nattat dem. Nu ska jag ta en dusch o sen marinera o fixa köttet, så gott d ska bli, är flera veckor sen jag grillade.... ja, inte sen jag flyttade från exet! Så nu är det på tiden, grillat ÄR ju godast!! =) SEN blir det faktiskt en tidig kväll ;D haha, har blivit åt helvete för sena kvällar flera veckor, ja även det sen jag flyttade... stiger man upp 4.20 kanske man borde sova innan kl 12 ändå?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0