Bikini

Från blekfet till grisrosafet. Och de trogna fräknarna oxå förstås! ;) hehe nej men sprungit omkring i bikini typ hela dagen, är ju riktigt sommarväder idag så det är nog många som bränt sig kan jag tro! :D o fet sen, känner faktiskt att jeans o shorts som vart väldigt tighta tidigare inte är riktigt lika tighta längre, så det börjar väl gå åt dätt håll iaf, mot beachen ;) eller nåt...
Nåja, har iag legat i solstolen, krattat hästskit i hagarna, tagit en timmes rask promenad (när en gubbe i EU-bil körde om mig o stack ut händen genom den öppna rutan o gjorde tummen upp...), dragit fram hinder, löshoppat den grå, dragit undan hinder... allt detta iklädd just bikini så den rosa färgen är ett faktum. När jag sen red Elsa hade jag dock t-shirt o ridbraller, av hettan i huden för tillfället att döma så var nog detta rätt klokt. Vi fick sällskap en bit av grannen o Pirilen som hon är så förtjust i =)
På tal om bikini så ska jag nog ta o köpa mig en ny sådan, om man nu ska visa sig bland folk i den... :p
Nu har jag fått mig en välbehövd dusch, måste leta mig nåt att tugga på oxå, göra mig snygg o sen köra iväg till stan o Anki för vinkväll. Trevligt! Hoppas på samma underbara väder imorron o att baksmällan håller sig borta.... :D Trevlig lördagkväll folket!! =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0