Flytt o beställningar...

Ja äntligen var då alla pannband klara som jag ska få iväg imorron... naturligtvis skulle det jävlas med det sista men sen fick jag till det! :D
Varför jag haft (har) så mkt att göra för tillfället är för att jag o killen separerat så jag har flyttat för fullt, allt är en enda röra o som sagt ville få dessa beställningar färdiga nu innan helgen oxå, inte så lätt att hitta alla grejer när man flyttar heller ;) Sen så fick jag inte stenarna förrän igår heller, eller har inte ens fått alla än, beställer från 2 ställen.
For ut o red Elsa i regnet oxå på eftermiddan, inte speciellt uppskattat tror jag eftersom den damen tycker att vatten är enbart till för att drickas :D Blev ca en timme iaf, Prissen fick vila idag, hade inte ork eller tid att motionera honom... Fick även en inbjudan till filmkväll hos en killkompis men hade förstås inte tid med det heller, måste försöka få lite ordning på alla grejer nu. Dessutom är jag så trött så jag hade nog inte vart spec trevlig, skulle gärna gått o lagt mig nu kan jag säga! :p 
Nej, bara fortsätta stöka på här nu... bild på blöt Elsa som ser väldigt trött ut efter vår tur + en av beställningarna jag just gjort klar, samma tjej som beställt dessa o hon ska bl a ge till Tinne på Lövsta, kul! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0