Fredag tamejfan!

Hej o hå, här har det varit fullt upp minsann o nu är jag helt slut... Har varit på så bra humör idag, gått omkring o sjungit o trallat hela dagen =) Det var nog en blandning av lite olika anledningar; det är FREDAG, jag jobbade bara ca 6 timmar så slutade vid 12, samma underbara väder som det varit typ 2 veckor nu, jag har känt mig mkt piggare idag (kanske just för att d är fredag då? :D) fastän jag hostat rätt mkt.... nåja, alla anledningar att vara på bra humör iaf! =) Sen jag kom hem har jag invigt en av nya bikinisarna hela eftermiddagen, både i solstolen o så passade jag på att kratta hästskit i hagarna... jag blir så grymt rastlös om jag bara ligger o solar så varför inte göra lite nytta oxå? =) Sen käkat surströmming m morsan, hur gott som helst! :D Efter det var det dags att motionera djuren så båda hästarna fick sig varsin skogstur, o som avslut tog jag en joggingtur... phu, halsen ond o benen värker! Nu är det dags för en dusch o sen sängen, imorron blir det ju Kåge o kolla hopptävlingar så hoppas på finväder förstås... även sen på kvällen när det ska grillas! =)
Ciao!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0