Fullt upp

Jag får väl be om ursäkt för att bloggen vart död några dagar men det händer fruktansvärt mkt just för tillfället... o förutom det en massa pannbandsbeställningar, självklart jättekul men man ska ju hinna göra dem oxå ;) Tyvärr har jag inte fått det ena paketet med stenar än (beställer från 2 olika ställen) konstigt nog, de brukar alltid vara snabba men men, inget att göra åt. Har som sagt tillräckligt mkt annat att göra nu... orkar inte gå in mer på det just nu dock.
Blev dressyr med båda hästarna ikväll, o ikväll har de även fått tänderna raspade, hon fick förhinder o kom aldrig i fredags. Men det var mkt behövligt på Elsa, som vi trodde... även Prisse fick bort litegrann. Min intuition hade rätt, litade inte riktigt på han som gjorde det sist (eller Elsa behövdes ju inte alls raspas nåt på påstod han). Nåja. Nu tänkte jag försöka få mig lite sömn o förhoppnings nya krafter till allt som ska göras imorron... Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0