Glad

Igår var en rätt bra dag, trots pissigt väder. När jag kom till min sista kund för dagen blev de så förvånade att jag kom, sen skickade de iväg mig igen. Det var ju vanlig arbetsdag fastän nu många tagit ledigt, men de tyckte inte jag behövde städa nåt så jag slutade redan 12 =) For förbi o hälsade på ett par kompisar, gjorde en massa ärenden, sen hem o motionera hästarna o så till Håkan på kvällen o kollade film... Idag har jag ridit båda hästarna, båda två var jättefina, lagomt pigga o lydiga =) Har då även packat upp o fått lite ordning här, nu har jag suttit o gosat med Homer länge o höll på somna... men ska iväg till Anki, vi ska ut o käka o dricka lite vin så det är bäst jag gör mig i ordning nu. Ser fram emot en trevlig kväll! =)
Förresten, är kanske lite konstigt men jag känner mig riktigt uppåt o på bra humör... o alla jag träffar/pratar med säger att jag verkar glad? Det är nog faktiskt så att det var bra med ett uppbrott ändå, känns verkligen så, att det är rätt. Det blir nog bra, bara jag hittar nånstans att bo oxå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0