Halvnakna karlar..? :p

Äntligen landat i soffan, fullt upp hela dagen...Tro det eller ej men började känna mig piggare på eftermiddagen idag :D Efter jobbet åkte vi alltså till sadelmakaren som fick ta ur en hel del stoppning ur sadeln för att han alltså blivit något bredare just bakom manken, musklat på sig så att den blev för trång vilket alltså ledde till att han fick ont stackaren... men nu är det fixat iaf =) Sen hem o käka o jobbat lite m pannband, sen red jag ut Prissen i underbart härligt kvällsväder, blev rätt mkt galopp i skogen det behövde han. Sen ut på en mystur med Elsan men då hade klockan hunnit bli så mkt o kylt av en hel del... trots detta träffade jag på ett par killar i bar överkropp i byn, vem hade trott det här ute? ;)  Fick även en inbjudan till filmkväll hos Håkan men känner att jag faktiskt behöver bara slappa hemma ikväll... tror jag ska försöka mig på en tidig kväll oxå (men det har jag ju tänkt varje kväll senaste 3 veckorna men det har aldrig blivit så än...), imorronbitti blir det åka till ridklubben o kolla hopptävlingar o hoppas på finväder... mår jag såhär pass bra imorron blir det även att åka till Ann på kvällen för partaj! =) Nu ska jag fixa ihop nån affisch om min pannbandsförsäljning att hänga upp på ridklubben till imorron...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0