Hängig Nette

Har inte så mkt att blogga om idag... inget intressant iaf ;) Blivit sämre för varje dag, är skithängig nu men fortfarande ingen feber så det är väl bara snällt att åka till jobbet imorron oxå. Har ju så fysiskt krävande jobb så det är ingen lek när man är hängig men jag vill ju inte förlora pengar heller... så tänker väl att så länge jag inte har feber får jag väl bita ihop. Efter jobbet ska jag med Prisse till Piteå Ridklubb o sadelmakaren Sonja, ska kolla upp sadlarna eftersom han fick muskelinflammation i ryggen tidigare så det är nog ngn av sadlarna som inte ligger som de ska på honom längre. Ingen hovslagare har tyvärr varit här ännu så det blir tydligen inte förrän nästa vecka =/
Nåja, efter jobbet var jag tvungen in o köpa halstabletter o mer nässpray osv, sen stöp jag i säng när jag kom hem... ingen motion eller ridning idag kan jag ju säga, ska ta mig till duschen när jag orkar... suttit o pysslat lite med pannband o kelat med kissarna, så mkt mer händer nog inte här ikväll....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0