Luleå

Jisses det känns att jag sovit jäävligt lite senaste veckorna... eller månaderna börjar det nog vara. SÅ trött... egentligen borde jag ta en hemmakväll o slappa o försöka sova ut men det går ju inte när man har planer. Bara jag orkar hålla mig vaken så ser jag fram emot kvällen! :D
Idag har det iaf vart superhärligt väder, jag är väldigt väderstyrd, även om jag bara skulle vara inomhus blir jag på skitdåligt humör när det regnar o är trist... men idag har vart en bra dag, både solsken o fredag!! Äntligen börjar det ju grönska nu oxå så smått när solen o värmen kommer... =)
Var förbi o surrade med Anne en stund oxå efter jobbet, sen ridit dressyr på en jättefin Prisse o uteritt på Elsa som inte var sådär jobbigt pigg som hon oftast är, skönt :D Har även ätit tacos hos mor o far, smarrigt. Nu blir det hopp i duschen o sen iväg till Luleå... imorron funderar jag på att fara in till stan på fm, har endel ärenden jag borde göra. Även rida osv förstås, sen på kvällen blir det ju vin hos Anki. Få se om det dräller in massa karlar denna gång oxå o förstör eller ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0