Min gamla lägenhet

Jo jag fick erbjudande om lägenheten, o jo det var den jag bodde i för typ 12-13 år sen! :p Var o kollade på den efter jobbet men, Haha jag kan ju säga att den inte var så stor som jag mindes den... jag måste ha varit mkt mindre för 12 år sen ;p Men jag kan ju säga att de hade typ förstört den... förutom att det var helvetes skitigt så skulle de bli tvungna betala slipning av rumsparketten + måla om väggarna i toan sa hon. Nåja, det går ju städa... men jag låg bara som nr 3 i kön av 18 som var intresserade så det är väl iofs rätt bra då men likförbannat är det ju 2 st före mig.. är ju en PiteBo lgh så de går ju efter poäng. Men jag tror jag får fundera lite, den är i dyraste laget... Jag trivdes där när jag bodde där, men blev av med dåvarande jobb så hade inte råd ha kvar den då. O så hade jag en muppig granne ovanför som levde om nåt fruktansvärt, en galen jäkla kärring, men hon kan väl inte bo kvar än :D
Aja får väl hålla utkik efter andra oxå. Kom som på att det hade vart bra att bo i Öjebyn, i stan vill jag inte bo nåtmer... men jobbar ju mkt i Öjebyn så då kan jag fara hem på lunch oxå, nu brukar jag ju eg aldrig äta lunch men för katternas skull, jag har så dåligt samvete för att de kommer att få vara hemma ensamma så mkt eftersom jag har hästarna oxå efter jobbet.
Ja jag är då så förb..... trött idag, vilodag för hästarna o för mig är det jobb med pannband som gäller. Har ju äntligen fått stenarna jag väntat på så nu måste jag göra till tjejen som vann tävlingen jag hade på facebook tidigare. Jag hade naturligtvis hunnit göra slut på färgen hon ville ha så var tvungen beställa mer o har fått vänta aslänge då de tydligen har högsäsong nu. Så, jobba på nu lite sen måste det bli en tidig kväll, o även då hoppas att jag kan SOVA..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0