Nytt rekord igen

Phu, äntligen landat i soffan en stund... Så var det då alltså måndag igen, urk.. måndagar borde förbjudas! :D Nåja, har förstås jobbat sen var jag o hälsade på Ann o satt ute i solen o surrade med henne. Hem, käkat, ridit o sen hostat o snorat mig igenom en liten joggingtur, så nu sitter jag o tar igen mig lite innan jag ska ta mig en välbehövd dusch. Kanske t o m skulle försöka mig på en tidig kväll..? Haha nåja, det tänker jag varje dag men det blir ju aldrig så antagligen inte ikväll heller. Vilket jag ångrar imorronbitti kl halv5...
Förresten så slog jag rekord igen igår, i antal bloggbesökare... fan jag får nog leka brandman oftare om det nu var så många som ville läsa om det ;)
Dagens bild; kel i stallet med Prisseman
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0