Partystassen

Halloj foket, blir en väldigt snabb blogguppdatering nu eftersom jag egentligen inte har tid... varit på ridklubben hela dagen o kollat hopptävlingar, men även hunnit med att fara in till stan o göra ärenden samt en promenad/joggingtur eftersom det är långa pauser mellan varje klass... stora startfält idag oxå så det tog låång tid, åkte faktiskt hemåt redan i slutet av näst sista klassen... var inte så mkt "kändisar" med idag tyvärr. Nåja, förkylningen är ju bättre men tvivlar att det var så bra att gå omkring i linne o shorts typ hela dagen idag, det blåste rätt mkt... men jag vill ju ha nå färg juh :D  Sen hem o duschat o gjort mig snygg o nu ska jag skynda iväg till gamla jobbarkompisen Ann på fest, blir säkert trevligt! =) Tänkte där ett tag att jag kanske inte skulle orka men efter en dusch o några värktabletter blev jag plötsligt piggare ;) Får väl bara hoppas att jag slipper baksmällan även denna gång men jag tvivlar juh :p Petter ringde förresten o sa att han vart på bolaget idag o det hade vart nåt grymt med folk så han trodde det typ skulle bli rekordmkt folk ute ikväll...
Ikväll en bild på mej i partystassen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0