Snart helg! :D

Sådärja, måndag avklarad o en dag närmare helg! :D På fredag ska jag till min kompis Krister i Luleå o hälsa på, ska bli så kul, vi ses på tok för sällan!! =)
Hade som trott jag skulle få mail idag o bli erbjuden lägenheten jag skrev upp mig på, men det var idag tiden gick ut så det blir nog imorron då... jag hade som räknat med att få den ju! :p
Nåja, Prisseman fick sig ett dressyrpass idag o han var riktigt fin. Jag har även klickat hem ett nytt träns åt honom... hm, som om han behöver det då... o jag borde ju spara pengar, kostar ju alltid endel att flytta... dessutom måste jag nog köpa en ny dator snart, om inte Petter lyckas göra underverk med den (han är bra på sånt, han har fixat många datorer! :D) Nåja, får ju skatteåterbäringen snart oxå ;)
Tror det får bli en kvällsprommis nu, bye! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0