Svettigt

Så var även tisdagen till ända... blev mer förkyld inatt så inte sovit så mkt, knaprat värktabletter hela dagen så det har gått hyfsat jobba ändå. Hästarna hade vilodag idag, gick o lade mig en stund efter jobbet... sen skulle jag ut o gå, tänkte bara gå idag då pga förkylningsjäveln men... tittade ner på magen där jag gick, skakade på huvudet o började jogga :D  Vafan det måste ju hända nåt! Men svettigt var det o halsen tyckte inte om mitt påhitt. Nåja, får se hur man mår imorron =)  Tog inte samma sväng som jag brukar dock utan for bl a ner till Ströcken o gamla färjstället o fotade älven lite. Vackert med vatten! =)
Har tyvärr inte hört nåt om lägenheten ännu... så det är nog bara att kolla efter nån annan, suck
Slog förresten nytt rekord i bloggbesökare igår igen... kul! :D
Ikväll har jag gjort ett till pannband, o fick just in nya beställningar... hoppas på fler såna! =)
Imorron blir jag nog kvar i stan o gör lite ärenden efter jobbet, sen rida Prisse... Emma ville rida Elsa. Sen ut o röra på mig o hoppas att jag är piggare så kan man kanske ta en lite längre runda. Avslutar nog kvällen med nåt till pannband skulle jag tro o hoppas jag får dem jag beställt.... hoppas även att hovslagaren kommer, Prisses skor glappar lite. Ringde honom förra måndagen men det brukar ta nån vecka innan han kommer o så brukar han oftast ringa samma dag o fråga om det passar på kvällen..
 
Dagens bilder är på mig från imorse innan jobbet, samt från kvällens motionsrunda =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0