Tisdag

Men sådär, då var även tisdagen avklarad... hunnit rätt mkt idag ändå. Jobbat drygt 8 tim som vanligt men slutade strax efter 2 (börjar tidigt o tar aldrig lunch el raster så då slutar man tidigt oxå :D) supersuper väder så hoppade i bikinin o slängde mig i solstolen 1½ timme... sen ut på en mystur med Elsa + att jag hoppade av o gick m henne 45 min (Prisse vilade idag). Hovslagaren har ju fan inte vart här än fast jag ringde för över 2 veckor sen o Elsa som alltid varit snubblig av sig blir ju ännu värre när hovarna börjar va för långa så jag bestämde rätt fort att det inte skulle bli mer trav idag o då var det lika bra hoppa av ist o motionera själv...
Sen fick hästarna beta lite gräs o på det har jag pysslat m pannbandstillverkningen en stund samt kelat med sötaste Homer =) Nu vill duschen få ett besök sen lite slappa i soffan o så ska jag fan göra EN TIDIG KVÄLL....! haha.. vi får väl se hur det blir med det ;)
I övrigt så njuter jag av livet, älskar denna årstid o att vara ute i naturen o sen så är det förjävla skönt att va singel just nu oxå ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0