Tjejfest nr 2, beach 2013, lägenheten...

Nette har vart riktigt duktig idag. Red båda kusarna efter jobbet, uteritt med båda, båda var fina :D Soligt o fint men naturligtvis ska det ju blåsa då oxå, men det var inte värst ändå. Sen skulle jag ta en prommis tänkte jag men det blev faktiskt att varva gången med jogging, tänkte att vafan nog är det bäst att börja göra nåt åt dedär extra kilona om man ska visa sej på beachen i sommar ;) haha näe, det lär nog inte bli nån beach. Men några kilon minus skadar ju ändå inte! :D o nu hade det nästan slutat blåsa dessutom så det var riktigt jäkla skönt o jag känner mig såå duktig ;)
Sen så har jag fått fler pannbandsbeställningar, jättekul! Börjar nog med ett ikväll...
O Anki ringde idag o tyckte vi skulle göra ett nytt försök med tjejkväll till helgen för Jonas skulle på nån annan fest... så, vips var hela denna helg oxå "fullbokad" :D
Ja o så har jag tackat ja till lägenheten jag var o kollade på så får väl se om jag får den då... det får jag veta om en vecka.
Hehe förresten, jag kan ju säga att jag slagit nytt rekord i bloggbesökare flera ggr om sen jag skrev att jag blivit singel... lustigt, skriver jag så mkt mer intressant nu eller..? ;)
Nåja, nu hoppa i duschen sen jobba lite m beställningar!
Bilder på hästarna från dagens ridturer samt mig på min egen kvällsrunda :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0