Tjejfest..?

Oj vilken galen kväll det blev igår. Jag o Anki var ju då först o åt på Thai Garden, skitgott som vanligt =) Sen satt vi i deras lilla lgh (de har en lånelägenhet nu eftersom de håller på med stambyte i deras) bara hon o jag o drack vin o surrade i lugn o ro... plötsligt rycks dörren upp o in kommer säkert 25 killar, bl a hennes kille då... de hade haft fest med innebandylaget o fick tydligen för sig att de skulle komma o våldgästa ;D Blev ju så livat att de slängde ut allihop så då gick vi till Challenge sen o hade faktiskt skitskoj, det blev en helt galen kväll... men jag har otroligt nog inte ens vart bakis idag jag som brukar va så jäkla dålig, o idag hade jag då förtjänat det :D men skönt som fan att slippa för en gångs skull... sov hos Jonas o Anki sen o soligt o fint var det ju idag så vi ringde kompisen Petter o gick iväg på Ängeln o käkade o shoppade lite på stan =) Sen jag kom hem har jag gjort ett pannband o tömkört Prisseman över upphöjda cavalettis o hinder. Han var väldigt seg idag, hoppas att han bara hade en "tröttdag" så han inte ska bli dålig eller nåt... han gjorde det han skulle men absolut inget mer, om man säger så ;) Han brukar ju oftast bli busig när jag tömkör o spec om vi använder cavalettis men idag var det inte minsta tillstymmelse till bus. Nåja får se imorron hur han känns, då tänkte jag rida dressyr. Elsa fick ingen motion dock, har ont i huvet o ryggen så hade ingen lust att rida idag...
Har även skrivit upp mig på en lgh i Öjebyn, tror det är en lgh som jag bott i tidigare :D Den är eg nog så dyr men jag vill ha rätt stor lgh med tanke på att katterna är vana att bo i stort hus nu plus att jag måste ju rymmas med mina pysselgrejer :D Nåja vi får väl se hur det blir, vet ju inte om jag blir erbjuden den (anm tiden går ut imorron) o sen vet jag ju då inte om jag tar den även om jag blir erbjuden den :p Men jag trivdes bra där när jag bodde där. Nu har de tydligen glasat in balkongen oxå... vilket ju gör hyran högre oxå...
Jaja. Måndag imorron igen, fan vad veckorna går fort. Nu kom min lilla Homer o vill ha kärlek så nu blir det gos i soffan resten av kvällen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0