Tjohoo!

Fick ett glädjande telefonsamtal på förmiddagen. Jag fick lägenheten! Så tack till alla som höll tummarna för mig ;) Nu blir det ju inte inflyttning förrän om 3 månader men jag vet iaf att jag fick den så det är ju skönt! =)
Annars har även denna dag gått tungt o varit full av pillerknaprande, var säker på att jag skulle ha feber när jag kom hem men när jag kollade hade jag faktiskt inte det... så det är bara fara till jobbet imorron oxå o kämpa på! :p
Ikväll har jag o Emma varit ut med mina hästar på en mystur i skogen i superhärligt väder. Däremot ställer jag in min egen runda ikväll, är för hängig o fick dessutom skitont i tån igår (måste nog köpa mig nå bättre löparskor oxå) så går omkring o haltar här... hoppas det gått över tills imorrn. Både förkylning o tåont! :p
Nu kom syrran förbi så nu ska jag va lite trevlig. Ciao! =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0