Tungt

Oj det har gått tungt idag... måndagar är ju alltid tunga o nu har jag som sagt blivit lite förkyld oxå så idag var ännu värre :D Nåja, tömkörde Prisse efter jobbet o sen har jag vart ut på min motionsrunda, hade eg bara tänkt gå idag pga förkylningen men vafan det känns ju som att det inte "ger" nånting så det blev joggning oxå... superhärligt väder oxå ju, älskar denna årstid o älskar att vara ute på landet, alla fåglar kvittrar o jag stötte på både en älg o en kisse men båda två blev rädda för mig :p Älgen sprang iväg o katten kröp ner i diket o såg minst sagt glad ut när jag försökte vara trevlig mot den. Brukar oftast se rådjur oxå efter denna väg men inte idag...
Har inte hört nåt om lgh idag men var in o kollade mailet just, det var visst imorron anm tiden går ut... så om alla nu är snälla o håller tummarna så kanske jag får den? ;)
Har förresten fått lite klagomål att det är för lite bilder på mig på bloggen o för mkt på djuren :D Så tog ett nu ikväll när jag var ut o gick, hoppas det duger ;) Fast Elsa får oxå vara med idag. Haha nu överfaller Homer mig så jag ska ta o koncentrera mig på honom ett tag... mer kelsjuk kisse finns nog inte =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0